fredag 28 september 2012

perfection.


Hemma hos Todd Waterbury är saker och ting i ordning. Minst sagt!
Men jag gillar när saker och ting är i ordning, när allt har en given plats.
När min man städat hemma så kommer jag efter och vrider och vänder på allt så det står rätt, haha.
En aning perfektionist är jag allt.

To say the least, things has a given place in Todd Waterbury's home!
But I like it when things are in order.
When my husband cleans our home, I walk right behind him, setting all the stuff back into order, haha.
Ok, I admit I'm a bit of a perfectionist.

5 kommentarer:

  1. very orderly and colour restricting, it makes for a good looking place though. nice notepads

    SvaraRadera
  2. Undra om han använder alla de där stekpannorna och grytorna.. Jag kan väl få en?

    SvaraRadera
  3. Vad mycket fina bilder jag missat här, ska kika runt lite nu:)

    Missa inte tävling hos mig, och hoppas solen lyser på dig imorgon;)

    /Kram Sofia PR

    SvaraRadera
  4. Tror jeg har en perfeksjonist inners inne jeg og....kommer dessverre bare fram litt for sjelden når det gjelder husarbeid.
    Nydelige bilder til inspirasjon var det uansett; )
    Fiin lørdag til deg!

    SvaraRadera
  5. I'm a huge perfectionist so i'm really liking these pictures. Especially the first one, it is straight from my dreams!! <3

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!