onsdag 12 september 2012

if you only knew.


Om ni bara visste hur mycket jag gillar var och en av er som besöker mig här!
För det gör jag. Massor!
Men.. Alltså, just nu är det mycket i mitt huvud, och jag hinner inte riktigt med bloggen..
Så kanske kommer det bli lite färre inlägg en tid framöver. 
I alla fall tills jag kommit in i min nya vardag och fått lite pejl på min tid.. OK?

If you only knew how much I looove each and every one of you who visits me here!
'Cause I do. Loads!
But.. Right now I have a lot on my mind, and can't really find time for the blog.
So maybe there'll be less posts for a little while.
At least 'til I get into my new everyday.. OK?


print by lovemaki

6 kommentarer:

  1. vi väntar ... och njuter av det vi får!
    ha det jätte kul på nya jobbet!!!
    u.

    ps. postar RING idag.

    SvaraRadera
  2. Take your time and do your thing : )
    I hope all your dreams come true!!
    Hugs!!

    SvaraRadera
  3. Hello. I'm a japanese girl,working everyday and enjoying your posts on my way to home.
    I' d like to thank you for your nice inspirations*
    Please enjoy your time! I'm looking forward to seeing you again on this blog.

    from the other side of the earth,
    Kanako

    SvaraRadera
  4. really enjoyed your blog since I found it, take it easy

    SvaraRadera
  5. Så klart! Hoppas att du mår bra:)

    Sofia PR

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!