tisdag 8 maj 2012

i'm moving.


Denna supercoola interiören har jag sett mer än en gång på olika bloggar. Men nu råkade jag hitta den hos Skeppsholmen; Huset är nämligen till salu!! Jag tror inte någon säger emot mig när jag anser att detta är det galnaste jag sett på länge. Jag hade lätt flyttat in redan igår..

I've seen this super cool interior a few times on different blogs. But now I found it over at Skeppsholmen; The house is apparently for sale!! 
I would've moved in yesterday if I could..

read more about it in norwegian nytt rom issue 2 (page 65-70) from 2010 here 
photos by jonas ingerstedt

4 kommentarer:

  1. Det är helt fantastiskt. Jag kommer och hälsar på!:-)

    SvaraRadera
  2. I bought the house - just with the money I had in my trouser pockets...

    Regards, Roman Abramovich.

    ;-))

    SvaraRadera
  3. Vill du ha inneboende så säg till...!

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!