måndag 7 maj 2012

animals vol2.


Jag har tidigare skrivit om djur i trä & läder, om festande djur, om grå djur & inte minst franska djur..
Ja, fråga mig inte varför, men jag älskar små stilleben med leksaksdjur, och sjävklart har jag ett gäng själv.

I've previously had post on both animals in wood & leather, about party animals, gray animals & not the least french animals..
Don't ask me why, but I'm ridiculously in love with stills of mini toy animals, and of course I have a bunch of my own.

pictures from timeoftheaquariusblog.arcademi (don'n have any more info, sorry), ledansla

6 kommentarer:

  1. Jag med! Gillar djurinredning alltså :-) Fina bilder!

    SvaraRadera
  2. Hi Johanna
    Please link, if you use my pictures : ) the first one. Have a nice week!

    SvaraRadera
    Svar
    1. oh my, I totally forgot, don't know why since i usually always link.
      It's now fixed.
      SORRY!

      Radera
  3. ah me too! i've got a hippo, a rabbit, a pig and a chicken! my boyfriend thinks i'm crazy but he puts up with my collection! hopeful to grow it more soon!!
    january, x
    jessicajanuary.com

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!