lördag 17 mars 2012

bitsie-witsie scull.


Gillar detta armbandet med en mini-dödskalle på. Någon som vet vart man kan hitta ett?

Love this bitsie-witsie scull bracelet! Anyone knows were to find one?

via sofissnapshots

Uppdatering; Tack vare en av mina fina besökare, Titti, så hittade jag vem som designat armbandet (fast det var ganska dyrt). Du hittar det här.
Update; thanks to one of my sweet readers, Titti, I now know the designer of the bracelet (although it was quite expensive). You'll find it here.

12 kommentarer:

  1. Wow...den gillar jeg og. Håper noen vet:) God lørdag til deg!

    SvaraRadera
  2. Tyvärr, men den var verkligen charmig! :-)

    SvaraRadera
  3. Håller med - fint! Men är inte det där Sofi Fahrmas arm? Borde hon inte ha skrivit det någon stans på sin blogg?:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det stämmer, jag har länkat till den också.. men hittade inte vart hon köpt det då.. men nu har fina lilla.u skrivit att hon hittat det på en NY-marknad.. Till mitt förtret, för jag tror inte att den försäljaren har en webshop som man kan beställa ifrån, hehe..

      Radera
  4. jag vet. det är så fint. hon köpte det på en marknad i NY.
    så det kan vara en liten kreativ smyckes-råtta som jag som gjort det.
    jag spanar efter en tunn, tunn kedja och så en liten, liten dödskalle.
    och hittar jag så ropar jag :)

    SvaraRadera
  5. love it as well! you can get something very similar from loulou amsterdam - www.loulou-amsterdam.nl
    hope that helps!
    january, x
    jessicajanuary.com

    SvaraRadera
  6. googlade och hittade det här: http://www.frecklesinthesun.com/silver-skully-bracelet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Titti!
      Tack så jättemycket!!! Du är en ängel!
      (Synd bara att det var ganska dyrt... Men det tål att funderas på.)

      Ha en fin Söndag

      Radera
  7. That is totally wonderful! Sometimes big isn´t the way to go.

    SvaraRadera
  8. Har du sett på Etsy?
    Der fant jeg disse fine armbåndene :)

    http://www.etsy.com/listing/94890660/mixed-tone-antique-skull-bracelet-gold?ref=sr_gallery_9&sref=&ga_search_query=skull+bracelets&ga_search_type=handmade&ga_category=jewelry.bracelet&ga_page=1&ga_facet=handmade%2Fjewelry%2Fbracelet%2Fmetal

    http://www.etsy.com/listing/94106444/choose-one-silver-gold-tiny-skull?ref=sr_gallery_1&sref=&ga_search_query=skull+bracelets&ga_search_type=handmade&ga_category=jewelry.bracelet&ga_page=1&ga_facet=handmade%2Fjewelry%2Fbracelet%2Fmetal

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Det ska jag titta på.

      Radera
  9. Fantastisk armbånd! Og jeg tar tipsene med meg videre! takk

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!