onsdag 2 november 2011

garden shed of my dreams.


Jag har redan planerat in ett växthus från Hasselforsgarden i vårt framtida hus.. Denna helt underbara version är gjord av 
skaparna själva; Arkitekten Ville Hara & Designern Linda Bergroth från Hel Yes. En vacker dag så finns detta hemma hos mig...

I've already planned for a greenhouse from Hasselforsgarden in our future house.. This absolutely stunning version is made by the designers themselves; the Architect Ville Hara & the Designer Linda Bergroth from Hel Yes. One beautiful day this will be mine...

via dezeenphoto by arsi ikäheimonen

7 kommentarer:

  1. Ja, växthus är fint - drömmer om ett som är så stort att jag kan rymma ett bord och en stol för morgonkaffet. :-)

    Haha - ja du, du kan ju konstatera att du inspirerar när håret ryker pga dina inlägg! :-D

    SvaraRadera
  2. sublime... I love... and dream being there once in spring
    !!

    SvaraRadera
  3. Wow, wow, wow! Gorgeous, I wish I was snuggled up in there now x

    SvaraRadera
  4. oh myyyyyyyyyy! jag vill ha! kan det bli mysigare än sådär!

    SvaraRadera
  5. I LOVE the greenhouse... :)

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!