måndag 21 januari 2013

so long, farewell.


Ok. Here we go..
Efter 2,5 år och över 800 inlägg är det dags för mig att säga hejdå här på bloggen. I alla fall för nu.

När jag startade hade jag nyligen tagit examen som industridesigner och jag saknade sökandet efter
inspiration i min omgivning. Bloggen gav mig det tillbaka.. Idag är situationen annorlunda;
Min inspiration behövs främst till mitt jobb, som jag älskar. Med det, blir bloggen lidande,
och jag har helt enkelt tappat lusten.
Kanske kommer jag tillbaks en dag, om jag saknar det alldeles för mycket. Eller hittar jag ett
alternativt sätt att dela med mig av allt fint. Något mindre tidskrävande.. Tills dess vill jag tacka
innerligt & hjärtligt till alla som följt mig, för alla underbara hälsningar, fina ord och nya vänner. 
(Ni blir inte av med mig, nu har jag mer tid till att besöka era bloggar i stället ;)
TACK, TACK, TACK!


Ok. Here we go.. 
After 2.5 years and over 800 posts, it's time for me to say goodbye. For now at least.

When I started, I had recently graduated as an industrial designer and I missed searching for 
inspiration in my surroundings. The blog gave that back to me.. Today my life is different; I have 
job that I love and need to put lots of inspiration into. In the end, there's not much left to put here..
Maybe I will return, if I miss it too much. Or I'll find an alternative way to share all fab things. Until
 then, thank you so, so much to all who followed me, for all greetings, nice words and new friends.
(You wont get rid of me, now I have more time to visit your blogs instead;)
THANK YOU, THANK YOU, THANK YOU!

video from the movie "the sound of music"
via vimeo

55 kommentarer:

  1. Tak til dig... vil savne dine lækre indlæg og inspirerende stil.
    håber du vender tilbage,

    de bedste ønsker til dig

    SvaraRadera
  2. Det har varit ett nöje att följa dig och suga all din inspiration för mig! Jag har haft alla inlägg, även om jag inte har haft tid att kommentera så många.
    Önskar er all lycka i framtiden och hoppas att jag kommer att säga adjö, men vi ses igen Johanna!

    SvaraRadera
  3. Men åh, jag kommer sakna dina fina fina inlägg massor!! Men spännande för dig med en förändring! Hör av dig om du finner nya vägar att visa din inspiration på, för jag kommer följa! Ha det bra, kramar /Hanna

    SvaraRadera
  4. You will be missed. Good look on your adventures! :)

    SvaraRadera
  5. Oh I'm sad, but understand. I´ve been big fan of yours since I found you 1,5 years ago. All good in the future!

    Sade from Finland

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much Sade. We will probably meet again. One day ;)

      Radera
  6. If I Knew You Were Leavin', I'd Have Baked a Cake... ;-)

    Dear Johanna,
    thanks so much for so many inspiring posts for such a long time!
    Although only casting a glance from time to time on your blog, it was always a pleasure and - as your blog title promised - you managed to inspire me! And that's something I'm not able to tell about many blogs... ;-)

    Take good care, farewell and remember: you always meet twice! ;-))

    Lycka till!

    Uwe.

    SvaraRadera
  7. Dear Johanna,
    Yesterday you inspired me. Thanks for the good moments!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much Natty!
      You make me so happy telling me that I've given you inspiration!

      Have a fab Tuesday!

      Radera
  8. Oh, no !
    It was a great pleasure to have your inspiration. Will you keep your blog open even if you don't post ? I hope so !
    Have fun ! Enjoy !

    SvaraRadera
  9. Your blog have been a great inspiration. You have such a nice and subtle taste. I visit your blog when I need to refresh and clean my taste. I have been for last 1.5 year. I will continue to visit. Thank you for all your posts.

    Ania

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much Ania, that makes me very happy to hear!
      The blog will still be open to come and visit old posts.
      Amaybe I'll be back one day. Here, or through a new channel. We'll se ;)

      Have a great Tuesday!

      Radera
  10. So sorry to here about it. You inspired me today and "many yesterdays". Thanks, I will continue visiting from my home, far away, in the south of Spain. All the best.

    Aurora

    Have Fun!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Aurora, you make me so happy with your kind words.
      You are more than welcome to keep visiting. The blog will be open.
      Maybe one day I'll be back. One way or another.
      ;)

      Have a great Tuesday!

      Radera
  11. Tråkigt att höra - men don´t be a stranger! ;-)

    Och det är roligt att höra att du har ett jobb du älskar! :-)

    SvaraRadera
  12. Johanna.
    Som jag skrivit till dig redan. Jag kommer att sakna din blogg.
    Din blogg är en av få som jag läser så snart det finns ett inlägg och jag är grymt imponerad av vad du visat och skrivit om. Det är så annorlunda mot alla andra bloggar. Du har verkligen ögat för att hitta det som inte alla andra redan skrivit om 100 och 1 miljon ggr.
    Jag vet att vi ses 'ändå' ... och ett stort tack för att jag funnit en så fin 'bloggvän'!

    KRAM
    u

    SvaraRadera
  13. Men å så synd, jag har gillat din blogg jättemycket! Men visst är det tidskrävande att ha en levande blogg. Hoppas att få se mer av dig ändå. Lycka till med allt! Kram Elina

    SvaraRadera
  14. Oh nooo, who is going to inspire me now?!
    Thank you for your posts, I will miss them - I hope you will somehow return sometime :)
    Much love,
    Z.

    SvaraRadera
  15. Å så tråkigt. Men jag vet, utan tid o inspiration är det alldeles omöjligt. Hoppas "vi ses" ändå. Kram!

    SvaraRadera
  16. Lycka till nu och kom tillbaka om suget kommer igen! Vet precis hur det är när blogglusten försvinner så du gör helt rätt som pausar!

    SvaraRadera
  17. Thanks for the inspiration. You will be missed.

    Iain

    SvaraRadera
  18. Hi,

    I have a quick question about your blog, do you think you could e-mail me?

    Heather

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hard to do, when I don't have your email, Heather..

      Radera
  19. Johanna, I wish you lots of happiness and inspiration (which shoukld be more or less the same) success and satisfactions; and I thank you for all the work put into the blog and the inspiration that you got to share with us. Thank YOU!
    Greetings from México City.
    Luis Rodríguez

    SvaraRadera
  20. What a pity. I've only just found you (but understand your reasons perfectly). Good luck in your new career x

    SvaraRadera
  21. Bummer!

    Precis när jag hittat hit och det ser fantastiskt ut.


    Underbart att du har inspirationen omkring dig på arbetet. För mig har bloggen också betytt mycket.


    Jag ska njuta av dina fina inlägg nu!

    Lotta

    SvaraRadera
  22. nämen Johanna! Jahaja. TUR att jag får träffa dig live lite då och då ; )

    PUUUUSS!!

    SvaraRadera
  23. oh this is such a pity i check your blog everyday!
    never commented though till now.
    hope you come back someday!

    SvaraRadera
  24. Vad förstår den känslan. Kommer att sakna dig och bloggen dock.

    SvaraRadera
  25. TACK för all inspiration Johanna! Jag hoppas o tror att du kommer tillbaka i någon form och fortsätter inspirera! Kram

    SvaraRadera
  26. Va?! Nä, detta var verkligen en trist nyhet. Fast jag förstår och finns inte lusten så är paus, för vi kan väl kalla det en paus helt på sin plats. Känns lite som att göra slut med sin kille. Låt oss kalla det "ett uppehåll".

    Tack för allt fint du delat med dig av. Vet att jag varit kass på att lämna avtryck, men jag har allt vart här..
    Kram och hej-då (så länge:)

    SvaraRadera
  27. Sad, hope you enjoy your job though. Sometimes a blog can be a lot of work, it's understandable!
    xx

    SvaraRadera
  28. Oh no!
    Jag lovade ju dig i November att höra av mig när mina illustrationer fanns att köpa.
    Om du ser detta och har vägarna förbi så finns dom nu i min shop på Etsy
    http://www.etsy.com/shop/ceciliahedin

    Ha det gott och lycka till med det du tar dig för.
    - Cecilia

    SvaraRadera
  29. You're gone for now, but you'll never be forgotten. Bisous from Paris!

    SvaraRadera
  30. Vad är det jag läser. Men ibland måste man bestämma sig för vad som är viktigt. Hoppas vi får se mer av dig här. Ser du mig på stan, knacka mig på axeln.
    Kramar Anita

    SvaraRadera
  31. Tack Johanna för all inspiration! Jag förstår dig absolut och önskar dig lycka till med jobb och annat. Hoppas du dyker upp igen :)
    Kram Mia

    SvaraRadera
  32. nice job for posting this. It’s exactly what I was looking for!

    SvaraRadera
  33. I hope there is a return :) Your blog is one of my favorites.
    I wish you all the best and success in your work.

    A big kiss

    SvaraRadera
  34. farewell for now, i'll miss your posts but onwards and upwards!

    SvaraRadera
  35. Åhhh vad ska jag säga. Du inspirerade mig att kliva lite utanför mitt vanliga bekväma område :-) för det är jag dig alltid tacksam.

    All lycka till dig o framtida projekt!!

    e-kram // Tatjanis

    SvaraRadera
  36. Förstår att du tappat lusten efter så lång tid i bloggvärlden! Och även om det är väldigt roligt så tar det mycket tid... Men hoppas vi hör från dig, kram Suss

    SvaraRadera
  37. Awnn ok. I'll miss your posts!
    Great style experience at every visit.
    I loved the 'bilingualness' too, actually helped me with my Danish, go figure!
    Tak and all the best!

    SvaraRadera
  38. All these past months I was caught up in so many things that I didn't saw this, I will miss you, but I'm glad you have a job you love I wish you all the best and thank you for always been so kind, sending lot of love. Mariela.

    XX

    SvaraRadera
  39. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    SvaraRadera
  40. Lovely blog. Thanks for sharing with us.

    SvaraRadera
  41. Very Nice Blog I Have Read Your Blog It Is Really Interesting And Useful.
    Photo Retouching Services

    SvaraRadera
  42. Lovely post. I appreciate your thoughts.

    SvaraRadera
  43. lsm99 แทงขั้นต่ำเริ่มต้นเพียง 10 บาทและยังได้รับส่วนลด 20% ซึ่งมากกว่าตลาดทั่วไปรวมถึงเลขหวยใต้ดิน

    SvaraRadera
  44. "Your blog's commitment to highlighting unsung heroes and stories of resilience is truly heartwarming. You've given a voice to those who often go unnoticed, making a significant difference in their lives."
    https://www.tryvoucher.com/jem-city-discount-code

    SvaraRadera
  45. Fmovies Your cinematic escape starts with us. Discover the ease of one-click movies streaming on our platform, boasting fast servers and ad-free, full HD 1080p support.

    SvaraRadera
  46. "I can't help but be impressed by the consistent quality and depth of your blog. It's like a knowledge buffet, and I'm always eager to fill my plate with your insightful perspectives. Thank you for being a reliable source of intellectual nourishment!"
    dressvy discount code

    SvaraRadera
  47. Your words resonated deeply, reminding me of the bittersweet moments that mark the end of one chapter and the beginning of another.
    Chop House Coupons

    SvaraRadera
  48. Thank you for sharing your journey with us, and best of luck on the path ahead. May it be filled with endless possibilities and beautiful moments waiting to be discovered.
    discount bowling supply discount code

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!