fredag 1 juni 2012

dreaming away.


"Not too long ago we were thinking about the whole pop-up phenomenon in the retail world and saw kind of subtle 
brilliance to the movement. Could Design Hotels, we wondered, take this concept and run with it?" - Design Hotels


Design Hotels har under bara några månader designat och byggt världens första pop-up resort på Tulum's orörda 
stränder i Mexiko, och ett andra i San Giorgio på Mykonos,Grekland. Är det inte sjukt vackert!? Jag drömmer mig bort...

Design Hotels has during just a few months designed and built the worlds very first pop-up resort on the untouched beaches of 
Tulum in Mexico, and now a second one in San Giorgio at Mykonos, Greece. Doesn't it look just gorgeous!? I'm dreaming my way away..

photo from design hotels
read more at knstrct

3 kommentarer:

  1. Tack bästa du för allra finaste hälsningen! Som alltid är du superduper snäll :)Och vad glad jag blir att höra att du gillade ditt paket :)
    Ha en härlig helg, kram!!

    SvaraRadera
  2. I am dreaming with you... this is such a wonderful place! I really really would love to be there.... uh... this weekend :-) Have a wonderful weekend!

    SvaraRadera
  3. Ah, vad fint. Jag som alltid lägger hur mycket tid som helst på att leta bra och fina hotell älskar sånt här. Synd bara att det inte ska bli någon resa i sommar.
    Kram!

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!