onsdag 15 februari 2012

stunning light.


Tidigare i veckan besökte jag Tine K's fantastiska showroom. Härliga färgkombinationer & sköna material. 
Och lokalen... Finns inte ord för hur tacksamt det är att fota i det helt magiska ljuset. 
(De där boxarna på andra bilden hade jag mer än gärna tagit med mig hem.. och galgarna, och de gula väskorna och, och, och...)

Earlier this week I visited Tine K's amazing showroom. Beautiful color combinations & fab materials. 
And the premises! It's impossible to describe the stunning light in there..
(I'd be more than happy to bring home the boxes on the second photo.. and the hanger, and the yellow bags and, and, and...)

all photos by me, taken at Tine K's showroom in Sweden

9 kommentarer:

  1. DER skulle jeg gjerne vært : ) Så utrolig mye fint.
    Ha en TOPP onsdag! Klem Maria.

    SvaraRadera
  2. Oh wow, stunning indeed!!! And that table, its on my dream wish list, one day I would love a rough big wooden table like that in my house...

    SvaraRadera
  3. dina bilder är underbara!
    och de där vaserna skulle jag vilja ha hela högen, strössla mitt bord med.

    kram! u.

    SvaraRadera
  4. Jag får vårkänslor av dehär fantastiska bilderna ..

    SvaraRadera
  5. Wow, vilka fina bilder, Johanna! Jag vill se mer, fota mer! :) Skadar ju inte att ha Tine K's fina grejer som modell :)
    /Hanna

    SvaraRadera
  6. Men åhh vilka vårpics, jag blir helt lycklig! Du måste fått dig en rejäl inspirationsdos!!

    SvaraRadera
  7. Tack för bilderna. Just vad som jag behovde idag.

    SvaraRadera
  8. Underbara bilder - allihopa!

    SV: Tillbaka från Schweiz som bara vara jobb, intensivt men kul. Nu intar jag soffläge och vilar till tillbaka till toppform ;)

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!