lördag 24 december 2011

merry (white) christmas.


Tyvärr verkar inte min önskan om en vit jul ute gå i uppfyllelse. 
Men här i bloggen kan kan jag åt minstonde styra själv och då bestämmer jag att inlägget på självaste julafton går i vitt, så det så!
GOD JUL alla fina och tack, tack, tack för att ni hittar hit och ger mig så mycket glädje.

Unfortunately my wish for a white christmas doesn't seem to come true. 
But since I can do what ever I want in my posts, I decide that today's inpiration will be all about white, and that's that!
MERRY CHRISTMAS sweethearts and thank you, thank you, thank you for finding your way here and giving me so much joy.

5 kommentarer:

  1. God jul Johanna! Hoppas ni får en fin dag! kram

    SvaraRadera
  2. God Jul! Håper du får en fin feiring. Fine bilder, forresten!

    SvaraRadera
  3. Merry Christmas to you too and thank you for inspiring us with your lovely blog. Have a wonderful Christmas Eve and Christmas day!.

    SvaraRadera
  4. merry chrismas to you too and a wonderful 2012!!

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!