fredag 23 september 2011

pink & orange.


Ännu ett fantastiskt hem från Freunde von Freunden. Denna gången är vi hemma hos Silke Neumann som har kommunikations & reklambyrån "Bureau N" i Berlin. Jag älskar den rosa väggen, tavlan som hänger ovanpå en väggmålning och de orangea detaljerna..

Another great home from Freunde von Freunden. This time we're at Silke Neumann's who owns the communications & PR agency "Bureau N" in Berlin. I just love the pink wall, the painting that hangs on top of a wall painting and the orange details..

7 kommentarer:

  1. Å jag som tycker att jag har en "vågad" färg här hemma :) Här ligger jag i lä och jag måste erkänna att det svider lite... Råläckert!

    Och så gillar jag också de orangea detaljerna, kul att se!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Haha, ser det nu..
    Som vanligt vännen ;)

    SvaraRadera
  3. jäklar vad tuft! vilket hem. så vågat och så coolt.

    SvaraRadera
  4. Ja himlans fint. Önskar mig lite mer neon!

    SvaraRadera
  5. Freunde von freunden de kan! :)
    Jättefint, trevlig helg!
    /Hanna

    SvaraRadera
  6. Never thought orange could really appeal to me..I was wrong;)

    And that pink wall is just amazing, so beautiful in its brighteness.

    xxPiia

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!